וינטג׳ או טיימלס - למה לא שניהם בעצם?

תגובה 1
מי שמכיר אותנו היטב כבר שמע את הסיפור על הולדת יולטה ומי שלא, יכול לקרוא כאן איך הכל
התחיל ממעטפה אחת של .Cavallini & co שעמי קנה באיטליה. מאז שהתחלנו ולאורך כל הדרך, המותג המוקפד הזה איתנו ומעולם הוא לא חדל מלרגש אותנו, באיכות, בדוגמאות, במוצרים ובכל קולקציה מחדש.
פאזל
לרגל השקת הקולקציה החדשה, במסיבת הנייר הקרובה שלנו, שוחחנו קצת עם האיש מאחורי המותג האהוב, בראד ל. פרברי, כדי לספק לכם ולמען האמת גם לנו, תשובות לשאלות שניקרו במוחנו כבר זמן-מה.
אצלנו הכל התחיל במעטפה, עבור בראד היה זה לוח שנה שרכש כסטודנט באיטליה ב-1986. דימויי הוינטג׳ שבו את ליבו והציתו את דמיונו. ״הרגשתי שאין כמוהו בשוק האמריקאי״ כך הוא מספר. בתחילה ייבא את המוצרים מאיטליה ועם הזמן והיכרות עם השוק, הבין שהפוטנציאל הגלום בדימויים גדול אפילו יותר ממה שחשב. ניתן ליצור מהם עיצובים נוספים, כאלה שידברו לקהל רחב יותר, להשתמש בנייר איכותי יותר ולאפיין את המוצרים וכך גם את המותג בצורה טובה יותר.
איך עושים את זה? מתחילים בדימויים.
״אני קונה תמונות ישנות מדי יום וזו הייתה התשוקה שלי מגיל צעיר. התמונות שיש לנו בשילוב עם אלו שאנחנו מוסיפים לארכיון עכשיו, משמשות אותנו בתהליך העיצוב. יש לנו תמונות המתפרשות על מאות שנים אבל אולי לא יהיו בשימוש היום. אולי בעוד 5 או 10 שנים״.
איך מחליטים באיזה עיצוב להשתמש?
זה אולי נשמע מוזר אבל בראד והמוחות ב- Cavallini & Co בוחרים עיצובים שהם בעצמם אוהבים, מתוך אמונה שהקהל של המותג יתחבר גם הוא. ״אנחנו 'מניעים' את התהליך הזה ולא שואלים את דעתם של אחרים. קבוצה קולקטיבית של חמישה אנשים גורמת להכל לקרות בצד העיצובי״.
cavallini & co
ואיך יודעים איזה עיצוב מתאים לאיזה מוצר?
גם כאן האינסטינקטים קובעים.
״זה משהו שאנחנו דנים עליו בתהליך העיצוב. לדוגמה, אולי אחד מהפוסטרים הנמכרים ביותר שלנו לא יתאים כתיק או מוצר אחר, אז אנחנו באמת צריכים לעקוב אחר תחושות הבטן שלנו״.
ודאי לא תופתעו לשמוע שהפוסטרים של Cavallini הם המוצר הנמכר ביותר בחנויות שלנו ובכלל, הם המוצר הכי נמכר של המותג. הם מככבים במיטב הפרסומות ובתוכניות הטלויזיה, במשרדים, גני ילדים וכמעט בכל בית. הפאזלים שהצילו את כולנו משיעמום בימי הקורונה, הם רק הפריט השלישי הנמכר ביותר, אחרי תיקי הקנבס. לדברי בראד, סוד הצלחת המותג טמון באיכות, הפונקציונליות והעיצוב של המוצרים שלא מתאים את עצמו למגמות וטרנדים בשוק.
cavallini & co
״אנחנו עוקבים אחר מה שאנחנו רוצים לייצר. אנחנו בדרך כלל לא עולים על העגלה ומייצרים את מה שכולם עושים. אנחנו מייצרים רעיונות מעיצובים שאנחנו אוהבים״.
כן, גם בראד משתמש בעצמו במוצרי המותג: במגבות התה, ביומנים, במחברות ובפריטים אחרים. ״אני אוהב את המסגרות האיטלקיות שלנו, אבל הן בדרך כלל לא מסחריות עבור רוב המפיצים שלנו. הם נוצרו מעיצובים מקוריים שסוקי (עמיתה שותפה) ואני מצאנו ממאות קודמות״.
כשנשאל לגבי הפריט האהוב עליו הוא מתקשה לענות. לבסוף בוחר במגבות התה שהיו רעיון של אימו. ״לראות את העיצובים שלנו מבוצעים על מגבות תה גורם לי לאהוב את המוצר.״
כשאנחנו פותחים את ארגזי המשלוח עם כל המוצרים של הקולקציה קשה להתווכח עם זה. דימויים בוטניים בצבעוניות משמחת שמשדרגת כל מוצר, מחברות, פאזלים, קלמרים ותיקים.
האיורים אולי מהמאה הקודמת ובני עשרות שנים, אך תמיד רלוונטיים ועדיין מרגשים אותנו היום.
וינטג׳ שהוא טיימלס.

תגובה 1


  • מיקה מזין

    ואואן פשוט מותג מושלם ופשוט התאהבתי בו והוא פתח לי אהבה לנייר ולכל הנושא הזה של עיצוב וסקצ׳בוקים והוא פשןט נותן לי ככ הרבה השראה


כתוב תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.