מוצרי Rifle Paper Co - נוסטלגיה נצחית

 

מוצרי Rifle Paper Co - נוסטלגיה נצחית

שוק מוצרי הנייר הבינלאומי הוא רחב. "מה זה רחב?" אתם שואלים, פתחו ידיים הכי לצדדים שלכם, עוד קצת, ככה- ענק! עלינו להיות זריזים ולזהות במיידי מותגים וטרנדים שניה לפני שהם יוצאים מהמפעל.

איך זה קורה?

  אנחנו מייבאים, משווקים ומוכרים מוצרים אשר מייצגים שמחת חיים ולייף סטייל, עבר ועתיד, עיצוב וחווית שימוש, אסתטיקה ויופי. מטרתנו העיקרית היא לאתר מותגים מרחבי הגלובוס ששמים דגש על איכות המוצרים וייחודם ושומרים על קו עיצוב אסתטי, נוסטלגי ונצחי. אנחנו מקפידים להישאר מעודכנים ולצאת לתערוכות ברחבי העולם ולבחור את המוצרים המדויקים ביותר לקהל שלנו בישראל.

Rifle Who?

את מוצרי הנייר של מותג Rifle Paper Co. הכרנו ממש בתחילת דרכנו.

אם אתם כבר מכורים או רק עכשיו נפתחו לכם העיניים לעבר המוצרים פה למעלה, אל תדאגו, ניתן לכם גם זמן לשופינג. בואו קודם נכיר את מי עומד מאחורי המותג ולמה אנחנו והצוות שלנו התאהבנו בהם.

מותג מוצרי הנייר Rifle Paper Co. הוקם ב- 2009 בפלורידה, על ידי הזוג אנה (מאיירת) ונתן (מוזיקאי) בונד.

על הובלת הפן העיצובי של המותג אחראית אנה בעצמה (כי היא פשוט מאיירת מחוננת).

סגנון המוצרים שלהם מאופיין בצבעוניות עזה, פרחים מצוירים ושלל דמויות יוצאות דופן ומהפנטות. הם הגדירו זאת בצורה המדויקת ביותר "כל מה שבא לנו להביא ללקוחות זה יופי לחיי היום יום". צודקים, לא?

דברו אלינו במוצרים!

ברכה צבעונית ליום הולדת

כרטיסי הברכה של Rifle Paper Co. מאופיינים בהדפסים מרהיבים שמעלים חיוך. כוללים מעטפה מושלמת ומגיעים בשלל דוגמאות, טקסטים וגדלים ומתאימים לכל חג ואירוע. פנים הכרטיס חלק כך שיש לכם מספיק מקום לכתוב את הברכה הכי מושקעת לאהובים שלכם!

הרי זה ידוע שהברכה יותר חשובה מהמתנה. (אם קניתם את המתנה אצלנו אז גם המתנה ממש חשובה ושווה, שתדעו).

מחברות- בתור כאלה שיש להם אוסף בלתי נגמר של מחברות מכל העולם, אנחנו מבינים את החיבה וההתלהבות שלכם מסט שלישיית המחברות של המותג האמריקאי. המחברות בעלות כריכה רכה ותפורה בחוט לבן, משולבות הדפסים פרחוניים יפיפיים ובצבעים רכים ונעימים. אידיאלית לכל מי שאוהב לשרבט, לאייר, לכתוב או סתם לייצר רשימות אינסופיות. כמונו.

האם את SUPER MOM? מחזיקי המפתחות המדליקים של Rifle Paper Co.

מחזיקי מפתחות- מלבד מוצרי נייר, מייצר המותג האמריקאי מוצרי לייף סטייל מדליקים והם אף מתכוונים להרחיב את המחלקה הזו לשלל מוצרים לעיצוב הבית בעתיד.

אנחנו חושבים שכל אמא היא SUPER MOM  ולכן נדלקנו על מחזיק המפתחות הזה. אנחנו יודעים כמה מפתחות סוחבת כל אמא ממוצעת בתיק הענק שלה, אז לפחות שזה יהיה בסטייל ויראה בדיוק מי את.

מוזמנים גם להציץ על מחזיק המפתחות בגרסת הלב עם איורי הפרחים המזוהים כל כך עם המאיירת אנה בונד.

 

עפרונות- מארזי העפרונות ההורסים של המותג מגיעים אלינו בשתי דוגמאות עיצוב, אחת בדגם Modernist והשנייה בדגם Garden Party. 

כל מארז מכיל 12 עפרונות ב4 עיצובים שונים לאותה קטגוריה, עשויים עץ וגרפיט, משולבים פויל זהב ומעוטרים במחקים שחורים בהתאמה לעיצובם השיקי.

בנוסף לכל המוצרים שראיתם כאן תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי Rifle Paper Co.  באתר שלנו: פלאנרים, נוט-פדים, מחברות Journal, ניירות עטיפה ועוד...  פה ויעלו בימים הקרובים לאתר.

תצטרפו אלינו להתמכרות?

צוות יולטה

 


כתוב תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.