המעטפה שהשיקה מותג

4 תגובות

 

קשה לתאר את ההתרגשות שמציפה אותנו כשאנחנו חושבים עליך, זוג עיניים שקוראות את הבלוג החדש של יולטה, באתר החנות המשודרג שלנו (איזה חתיך הוא?? אין לתאר!). אנחנו מתרגשים כי פרויקט שדרוג שכזה מורכב מכל כך הרבה חלקים קטנים, כל כך הרבה אנשים טובים שתרמו כל אחד את חלקו, ואת מרבית הדרך הלכנו מבלי שהיה אפשר לקחת כמה צעדים אחורה ולהביט בתמונה הגדולה, לראות שאנחנו בדרך הנכונה. אבל עכשיו שהכל מוכן וחגיגי עם ריח של חדש, אפשר להתרגש באמת וגם לברך אותך, שבחרת לקרוא דווקא אותנו דווקא עכשיו. אנחנו ממש שמחים שבאת.

את הפוסט הראשון בבלוג אנחנו מבקשים להקדיש למעטפה. לא סתם מעטפה, מעטפה מאויירת של המותג Cavallini איתו השקנו את יולטה. אבל אנחנו רצים מהר מדי קדימה כי עוד לפני שהיתה יולטה, החנות והמותג והשליחות - היה רק רעיון מרגש (אם שואלים אותנו) וקצת שאפתני ואולי מסוכן (אם שואלים את הסקפטיים שהסתכלו עלינו, מודאגים, בתחילת הדרך) להפוך את התשוקה לנייר לעיסוק יומיומי. חלום שהרגיש אז גדול מאוד, לעתים אולי גדול מדי.

 

 

החלום הגדול ההוא התגשם, והיום אנחנו גאים ושמחים לקום כל בוקר לעבודה הכי טובה שיכולנו לדמיין לעצמנו, בין מאות מוצרי נייר ולייפסטייל של עשרות מותגים מרחבי העולם. המעטפה שהתבררה בדיעבד כאבן הפינה של המותג שאתם מכירים היום, נרכשה על ידי עמי בטיול משפחתי באיטליה.

אנחנו מרגישים שלא במקרה, יש הרבה מן המשותף למותג Cavallini וליולטה: הערכה ותשוקה לפרטים קטנים, הקפדה על איכות גבוהה בכל פרט ומסירות אמיתית למסורת ופריטי יום יום חגיגיים. משנת 1989 מעצבי המותג שואבים השראה מארכיון פרטי בן מאות שנים, בו נמצאות תמונות, מפות, צילומים ותיעוד של פריטי יום יום (ירקות, כלי מטבח, כלי רכב) לצד צילומים נדירים, בלעדיים לארכיון.

 

 

את השפע הזה מתרגמים ב- Cavallini לקולקציות מוקפדות של ניירות אריזה, לוחות שנה, מחברות, חותמות, גלויות, מדבקות, מעטפות ועוד.


אוסף הפריטים הראשון שייבאנו לארץ עם הקמתה של יולטה התקבל באהבה גדולה על ידי לקוחות שזיהו מיד את הסגנון הייחודי והפוטנציאל שהוא טומן בחובו. כמה שבועות לאחר שהגיעו לארץ המוצרים הראשונים, התחלנו לקבל מלקוחות ברחבי הארץ תמונות של שימושים שונים, מקוריים ומרגשים שעשו עם מוצרי המותג. חובבות קראפט, מעצבי פנים, אוהבי וינטג' ואספני נייר - השימושים למוצרי הנייר של Cavallini היו (ונשארו) אינסופיים.

 

כיום, הקולקציה של המותג בחנות הדגל בתל אביב ובחנות המקוונת כוללת עשרות מוצרים המתחלפים בתדירות גבוהה בהתאמה להשקת קולקציות המותג בעולם, לצד מוצרים אהובים מהליין הקבוע של המותג. את המוצרים ניתן להשיג גם בחנויות עיצוב מובחרות ברחבי הארץ. עם התרחבות החנות והצטרפותם של עשרות מותגי נייר למשפחת יולטה, Cavallini ממשיך להיות אחת המותגים האהובים עלינו, ועל לקוחות ויוצרים רבים ברחבי הארץ.


עוד אין לכן מוצרים של המותג הראשון והאהוב של יולטה? זה הזמן!


נתראה בפוסט הבא!


4 תגובות


  • מיכל

    אתם בעצמכם מעטפה מעוררת השראה.
    מה עם הסדנאות למבוגרים שהבטחתם? תנו תקווה
    ( :


  • ויאולטה

    מקום מדהים, מנסה להגיע כל כמה זמן כדי לשאוב כמה שאפשר מכל היצירה והעשייה באוויר


  • נעמה

    באה אליכם כל חודשיים כמקום עלייה לרגל איזה כייף שייש גם בלוג!♥


  • אפרת

    תתחדשו! :)


כתוב תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.