מה שהבית שלכן חיכה לו - קולקציה חדשה מבית muurla

 

אנחנו מתרגשים להציג בפניכן מותג חדש, שמביא רוח רעננה וקצת שונה; מותג שלוקח את יולטה קצת מעבר למסגרת שולחן העבודה שלכן ומתרחב לכיוונים נוספים בבית; ואנחנו מדברים כמובן על המותג הפיני לעיצוב הבית - muurla!

אל muurla הגענו דרך מוצרי המומינים שאנחנו מביאים אליכן כבר הרבה זמן. נוצר שיתוף פעולה ביניהם, כש-muurla החלו לשלב את איורי המומינים על כלי הבית שלהם. מתוך רצון ללכת לאן שהמותגים שלנו הולכים, התקרבנו גם אנחנו אל muurla וגילינו עולם שלם של עיצוב הבית. 


muurla who?

muurla הוא מותג פיני המייצר כלי בית מכל הסוגים, עם דגש על חומרים איכותיים ועיצוב נורדי נקי ופונקציונלי. מקור השם של המותג הוא על שם העיר שבה הוא הוקם- העיר מורלה שבפינלנד. המותג החל את דרכו כמפעל לייצור ועיצוב זכוכית לפני מעל 40 שנה. כיום muurla שומרים על האופי המקורי של המותג בזכות ייצור מוצרים מזכוכית, אך התווספו שני חומרים עיקריים למוצרים שלהם- עץ ואמייל. 


כלי הבית שמיוצרים על ידי muurla מתאפיינים בשני דברים עיקריים- קודם כל, הם עמידים במיוחד! 💪🏼 האמייל, העץ והזכוכית (זכוכית בורוסיליקט- זכוכית סופר חזקה) הם חומרים חזקים שקל ונוח להשתמש בהם ביום-יום, לכל דבר שהוא. שנית, הם מעוצבים בקפידה בסגנון סקנדינבי עם השראה מהטבע הנורדי. וככה, בפשטות, מתקבלים מוצרים שהם השילוב המושלם בין פרקטיקה, אסתטיקה ועמידות.

כלי בית

יולטה לכל הבית

בקולקציה החדשה שהגיעה אלינו, יש שלל כלים שימצאו את מקומם בכל חלק בבית- החל מכלים שיתאימו למטבח ולשולחן האוכל, ועד כלים שיחמיאו לשולחן הקפה שלכן (ויש כאלה שיתאימו להכל!). מתוך הרצון שלנו להתרחב ולהביא את יולטה לעוד פינות בבית שלכן, אנחנו שמחים לקבל את muurla בתור המותג הראשון אצלנו שמתמקד בעיצוב הבית בלבד ומאפשר לנו להביא אליכן את הטוב ביותר.

ומה בנוגע לעיצוב? 

הכלים בקולקציה החדשה מחולקים לשלוש קטגוריות עיצוביות- כלים עם איורים של המומינים, כלים עם איורים של בילבי, וכלי זכוכית בלי איורים בצבעים נפלאים. כמו שאמרנו החומרים העיקריים בכל המוצרים הם אמייל וזכוכית בורוסיליקט, והשפה העיקרית שמחברת בין כל המוצרים היא פשטות, ניקיון ואסתטיקה נורדית. זה הזמן ללחוש לכן בסוד שבקרוב יגיעו גם מוצרים של muurla בעיצוב האיורים של Belle & Boo! 🤫

עיצוב בית

מהו אמייל?

כמו שכבר הבנו, אמייל הוא חומר מרכזי במוצרים של muurla. אבל מה זה אמייל בכלל, ומה כל כך מיוחד בו? אז ככה: אמייל נוצר מהתכת אבקת זכוכית על גבי חומר מסוים. במקרה של muurla, האמייל מותך על גבי פלדת פחמן. מה שכיף באמייל זה שהוא מאוד קל ככה שאפשר לקחת אותו בקלות לכל מקום. בנוסף, הוא עמיד במיוחד ככה שאפשר לבשל איתו כמעט על הכל- בתנור, על הכיריים, על אש גלויה, מה שתרצו (רק לא מיקרו, הוא לא יעמוד בזה 😉). כמובן שניתן לאכול ולשתות מכלי אמייל ללא חשש ובשמחה רבה, כי הוא חומר בטיחותי מאוד. אה כן, והוא ידידותי למדיח- כי אנחנו יודעים שרק על זה אתן חושבות.

עיצוב בית

זכוכית בורו...מה?

זכוכית בורוסיליקט. כן כן, כמו שקראתן. כמה שהמילה הזו ארוכה, ככה הזכוכית הזו עמידה וקלילה. בקולקציה החדשה הגיעו אלינו מוצרים מזכוכית בורוסיליקט, בצבעים מרגיעים ועדינים שעושים נעים. יש כוסות שתייה, יש בקבוקים, יש אגרטל (שהוא גם מעמד לנר!), ויש עוד המון הפתעות זכוכית מרגשות שישארו איתכן להרבה זמן.

עיצוב בית

כל זה, ועוד לא ראיתן כלום!

דיברנו על אמייל, ודיברנו על זכוכית, אבל זה רק קצה הקרחון. מעבר לעיצובים הנוספים ולשלל איורי המומינים ובילבי שעוד יש לכן לגלות, עוד לא סיפרנו לכן על כל הפריטים הנוספים שהגיעו כמו נרות, מגשי חיתוך מעוצבים מעץ, וסלסלות בד מפלסטיק ממוחזר. הכל כבר ממתין לכן, אז למה אתן מחכות?

עיצוב בית

נשאר רק לבחור

כל המוצרים החדשים מבית muurla כבר נמצאים בחנויות ובאתר שלנו, ומחכים שתהפכו אותם לשלכן. תוכלו לבחור סטים, ליצור שילובים משלכן, או סתם לאמץ כוס חדשה שתרים לכן את הקפה של הבוקר. כך או כך, muurla יכניסו משב רוח חדש ומרענן לעיצוב הבית שלכן.


כתוב תגובה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.